Persbericht: inhuldiging feestzaal Residentie Arcadia

Vrijdag 3 juni om 14:00

Rust- en verzorgingstehuis Residentie Arcadia

Ferdinand Elbersstraat 20, 1080 Sint-Jans-Molenbeek (*)

De autoriteiten van het OCMW van Sint-Jans-Molenbeek nodigen u op vrijdag 3 juni 2016 van harte uit op de inhuldiging van de nieuwe feestzaal van de Residentie Arcadia, rust- en verzorgingstehuis van het OCMW van Sint-Jans-Molenbeek.

“Na lange maanden van renovatiewerken is de nieuwe feestzaal klaar om er verjaardagsfeesten, bals en andere festiviteiten te organiseren voor onze residenten,” licht de heer Vandenhove, voorzitter van het OCMW van Molenbeek, toe. Deze ruime en lichtrijke zaal van meer dan 100m2 beschikt over een groot podium, splinternieuw meubilair en grote ramen die uitgeven op de binnentuin van het rusthuis.

Naast toespraken van de autoriteiten zijn er optredens van twee koren: Bô Sôley met wereldliederen en het koor van Arcadia. Dit laatste is samengesteld uit een twaalftal residenten ouder dan 75 jaar! De twee koren treden op in het kader van het sociaal programma “Een brug tussen twee werelden” van de Koninklijke Muntschouwburg, die we bedanken voor de uitstekende samenwerking.

Wij hopen op een talrijke opkomst om onze nieuwe feestzaal in te huldigen. Aarzel niet ons te contacteren als u graag meer informatie heeft.

(*) De Residentie Arcadia is bereikbaar met bus 87 van de MIVB. De halte “Elbers” bevindt zich op enkele meters van het rusthuis.

CONTACTEN:
Roland VANDENHOVE, voorzitter van het OCMW van Sint-Jans-Molenbeek: 02/412.53.76, roland.vandenhove@publilink.be
Aurélie FONTAINE, dienst Communicatie: 02/412.53.90, aurelie.fontaine@publilink.be
Siré KABA, dienst Communicatie: 02/412.53.76, sire.kaba@publilink.be